Grupinės treniruotės

Grupinės treniruotės - geriausias vaistas, neturintis šalutinio poveikio ir jam nereikalingas receptas. Profesionalūs treneriai pasirūpins jūsų sveikata ir padės jums atsakyti į visus rūpimus klausymus. Treniruotės skirtos ne tik suaugusiems, bet ir vaikams. Skirtigos treniruotės yra pritaikytos , skirtingo fizinio pasiruošimo klientams. Treniravimasis grupėje motyvuoja siekti geresnių rezultatų ir tobulėti. Mūsų sporto klubo profesionalių trenerių komanda, jūsų mielai laukia!

Sporto klube vyskta grupinės treniruotės:

"Disco bike" – tai grupinės treniruotės profesionaliais moderniais amerikietiškais dviračiais,energingai žybčiojant šviesoms ir skambant šokių muzikos garsams.

Salė, kurioje stovi per 30 stacionarių dviračių, primena naktinį klubą. Šios treniruotės ne tik gražina kūno linijas, stiprina raumenis, bet ir dovanoja milžinišką geros nuotaikos užtaisą.

"Disco bike" treniruotė populiari ir tarp vyrų, ir tarp moterų. Jos metu naudojamos įvairios technikos: važiuojama į kalną ir pakalnę, ugdoma jėga ir ištvermė, stiprinama širdis, tempiami krūtinės, nugaros bei pilvo raumenys.

"Disco bike" tinka norintiems sudeginti kalorijas bei įgyti tvirtą ir stangrų kūną.

Mūsų sporto klube naudojami vieni geriausių pasaulyje "Tomahawk" firmos naujausios kartos dviračiai.

"Disco bike" treniruočių privalumas tas, kad mankštinamas visas kūnas, tačiau išvengiama didelių stuburo apkrovų. Būtent dėl to, šios treniruotės ypač rekomenduojamos žmonėms, kurie reabilituojasi po įvairių traumų, operacijų.Treniruotės vedamos pagal individualaus žmogaus pulsą, naudojant specialius pulsometrus.

"Disco bike" treniruotes yra pajėgus įveikti kiekvienas žmogus - tiek sporto profesionalas, tiek mėgėjas, tiek naujokas, kadangi kiekvienas gali pasirinkti sau reikalingą krūvį.  

 

‘‘KALANETIKA‘‘ – tai statinių pratimų kompleksas, kada raumenys dirba išsitempimo ir susitraukimo principu. Tokiu būdu veiksmingai treniruojami gilieji raumenys.

Kalanetika – tai lyg šokėjų mankšta, formuojanti proporcingą kūno siluetą. Joje atrasite jėgos treniruočių, jogos, baleto pratimų ir elementų. Akcentuojamas baletui būdingas grakštumas, tempimo pratimai.

Jau po pirmų treniruočių savaičių kūnas tampa tvirtesnis, bendra laikysena – dailesnė, norisi vaikščioti labiau pasitempus.

 

‘‘TRX‘‘ - treniruotės yra vienos naujausių treniruočių, kurios, naudojant savo asmeninį kūno svorį, priverčia dirbti visus kūno raumenis. Šiose treniruotėse labai paprasta kontroliuoti apkrovos krūvį – tiesiog paprastai perstatydami savo kūną į kitą atramos tašką sumažinate arba padidinate apkrovą. Treniruočių metu kūno masė palaikoma rankomis arba kojomis, kūnui suteikiamos skirtingos pozicijos įvairiais kampais. Tokiu būdu atliekant pratimus įdarbinami viso kūno raumenys, nuolatos dirba nugaros bei pilvo preso raumenys, efektyviai dirba gilieji raumenys.Padeda greitai pasiekti puikių raumenų stiprinimo rezultatų. TRX funkcinių treniruočių su diržais metu galite sportuoti ir daryti visus pratimus taip pat, kaip ir su jėgos treniruokliais.

TRX funkcinės treniruotės su diržais kiekvienam leidžia treniruotis individualiu tempu, nes krūvis ir intensyvumas parenkamas individualiai, todėl jos tinkamos tiek pradedantiesiems, tiek ir pažengusiems, ypatingai rekomenduojamos mažai judantiems ar sėdimą darbą dirbantiems žmonėms. Treniruotėms su TRX diržais nėra amžiaus apribojimo. Šios naujos kartos funkcinė treniruotė tinka bet kokio fizinio pasiruošimo, lyties, amžiaus bei masės žmonėms.

 

Šios mankštos pratimai yra skirti problematiškiausioms kūno vietoms dailinti – pečiams, rankoms, krūtinei,  juosmeniui, nugarai, klubams, sėdmenims ir šlaunims. Po kelių treniruočių pastebimai sutvirtėja gilusis poodinis sluoksnis, dailėja figūra, riebalai nyksta, o raumenys tvirtėja.

Tai ypač moteriška mankšta, kuri puikiai gydo sėdimo darbo, nėštumo ar netaisyklingos laikysenos sukeltas pasekmes.

 

‘‘Body pump‘‘ treniruotė- itin efektyvi,paprasta,tinkama tiek naujokams,tiek ir labiau pažengusiems bei fiziškai stipriems žmonėms.

Neseniai įvairių pasaulio bei Lietuvos sporto klubų atliktos pasaulinės apklausos parodė, jog užsiėmimas yra pats geriausias būdas deginti poodinį riebalų sluoksnį.Naudojamos štangutės,svareliai ir laipiojimo „step“ platformos.

 

‘‘Aqua aerobika‘‘ -  tai puikus būdas kovoti su nereikalingais kilogramai, pagerinti fizinę bei psichologinę būklę. Aqua aerobika skirta atitrūkti nuo kasdienybės, pamiršti rutiną ir mėgautis bei džiaugtis vandens suteikiamais malonumais. Treniruotės nauda: Gerinama širdies ir kraujagyslių sistema, aktyvinama smegenų sistema; Stiprinami visi kūno raumenys, gerėja koordinacija; Gerinama medžiagų apykaita, deginamos kilokalorijos; Didina judesių amplitudę; Gerina deguonies įsisavinimą, bei didina plaučių tūrį; Stiprina kvėpavimo sistemą; Stiprina imuninę sistemą; Masažuojant jungiamuosius audinius, nyksta celiulitas. Mūsų profesionalios trenerės padės jums pajausti vandens naudą! Susitinkame "Centlar gym " Klaipėdoje!Nuoroda į tvarkarasčius:

Ir daugybė kitų treniruočių, kurias galite pamatyti paspaude čia